Friday, July 29, 2011

Maaf, Aku Tak Mampu


Tengok tajuk post nih mesti pelik kan? tengtiba ja x mampu... x mampu buat pa tak taw la haha... Actually baru2 nh mucik ada mimpi yang kawan(perempuan) mucik, hampir diperkosa... tp mucik x mampu nak buat apa2 pun... lepas bangun dari tidur pun mucik masih rasa benda tuh real... so mucik mmg rasa betol2 bersalah kat kwn mucik tuh...asif ya ukhti(maaf wahai saudaraku T.T)... p skolah mucik jumpa dengan dia hari2 so mucik rasa bersalah sgt2... so mucik rasa mcm nak lari dari jumpa dia skejap... tp waktu mucik nk lari dari dia, waktu tuh la jgak dia mula dtg dekat... walaupun bukan nak berurusan dengan mucik tapi still datang dekat T.T... susah nak lari daripada kawan2 yg mucik dah anggao mcm adik-beradik mucik sendiri... sbb tu la mucik kena lbh bersedia untuk melindungi kawan2 mucik... mucik x nak mucik jadi benda yg dilindungi tapi mucik nak jadi perlindungan untuk kawan2 mucik....mucik kena kuat berusaha untuk menjaga kawan2 mucik... bukan stakat kawan2 malah adik bongsu mucik pun sma jgak... dia satu2 nya adik perempuan mucik, n sbgai abg sulung, mucik akan menjaga dia sebaik mungkin... n mungkin anak2 perempuan muck satu hari nanti... tapi, terdetik kat hati mucik... tu baru seorang, mcm mana kawan2 perempuan mucik yang lain.. Mucik tak mampu ka nak selamatkan mereka semua kalau benda ni betul2 berlaku?!?! mucik kena start amik tindakan... x smestinya mucik kena membunuh para perogol untuk menghalang kes rogol/zina... Nabi SAW dah ajar semuanya, mucik boleh berdakwah, boleh bagi nasihat.... x dak makna mucik blajar dekat sekolah agama kalau x bleh tlg orang laen.. ibu mucik hantar mucik ke sini bukan untuk balajar saja tanpa ada kesan... mucik kena gunakan ilmu yg mucik ada untuk memimpin orang lain ke arah kebenaran.... sesuai la dengan nama mucik:MUSYRIF(PEMIMPIN) insya allah mucik akan melakukan yang terbaik... doakan kejayaan mucik... tentang kawan dalam mimpi mucik tuh, biarlah mucik dan Allah saja yang tahu.... sesungguhnya dia amat bermakna buat mucik....

4 comments:

Iqa Shafiqa said...

la.. bru nk tnya spadia kwn tu.. tp, ap2 pn.. kdg2 kta rsa xmmpu..tp sbnarnya boleh.. insha allah

Mucikperlis musyrif said...

mana bleh gtaw kat pqah nanti pecah rahsia
... musyrif kna ambil tindakan sblum mimpi nh jd knyataan... sblum lbh rmai org mnjadi mangsa...

Iqa Shafiqa said...

ok..gud luck :)

Mucikperlis musyrif said...

insya allah...

Post a Comment

Hokage Dakwah © 2008 Template by:
SkinCorner