Wednesday, August 31, 2011

Aku Jadi Pak Cik?!?!

Salam, bila korang baca tajuk tuh apa yang korang fikir mula2? Kakak mucik or abang mucik dapat anak kan? sebenarnya bukan, satu fakta mengenai mucik ialah mucik sebarnya anak sulung and baru ja 16 tahun... mana nak berasa ada anak sedara(anak menakan) dalam masa terdekat nh kalau nak mengharapkan adik mucik yang dapat anak =="

Sekarang nh mucik ada kat Ipoh(rumah family belah ayah) mmg tiap2 tahun balik Ipoh raya kedua, raya pertama blik kedah dulu (family sblah mak), xpernah2 plak mak ngan ayah mucik gadoh "tahun nh kita blik rumah mak I taw" haha so mmg lwk bila tgk tv ada citer yg depa gadoh mcm tuh.. lgpun embah(panggilan untuk tok-->bahasa jawa) mmg dah lama xdak... mucik pun xpernah tgk muka embah mucik.. embah lelaki meninggal masa ayah mucik umur 7tahun, embah perempuan pulak masa mak ngan ayah mucik kawen... sob2 T.T

haish keluar tajuk da pun... anyway smlam mucik singgah la rumah mak miah<---(kakak abah)
sembang2 dgn spupu pa suma... lpas tuh datang spupu(anak makchor) yang tua byk la jugak dari mucik dgn anak dya.. lpas tuh istri spupu mucik tuh kata pa taw x kat anak2 dya? dya kata 'salam pak cik kamu tuh... nh suma pak cik2 kamu nh(sambil tunjuk kat mucik dgn spupu2 mucik padahal kitorang bru ja umur lbh kurang belasan tahun...)" haha seryes lawak.. lpas tuh ada lagi sorang spupu mucik(anak mak miah)ada anak kecik... mucik suruh dya panggil mucik "bok teh"---->(dalam maharaja lawak)... haha yang nh lagi lawak... lpas tuh mucik suruh dya panggil abah tok... dya panggil jugak haha... tercapai jgak impian abah ngan ibu nak ada cucu... (err cucu menakan dulu pun kira okay la hehe)

k lah spupu mucik(anak pakchu) dah nak teriak dah minx laptop nh... kena la bg kat dya k salam...

4 comments:

Iqa Shafiqa said...

wat syok buleh

Mucikperlis musyrif said...

pqah jelez ar xdak anak menakan haha... dah la cucu sulung lam family

salwani said...

lerr,, jdi pkcik pun nk syok ka? haha.. org jdi toklang tk hingaq pun

Mucikperlis musyrif said...

ada kak plus abg yang dah kawin xpa la... masalhnya anak sulung cik kak.....

Post a Comment

Hokage Dakwah © 2008 Template by:
SkinCorner