Wednesday, August 31, 2011

Minta Maaf 4 Ali -Raya-

Walaupun dah masuk 2 Syawal rasanya tak terlewat lagi kot Mucik nak ucap SELAMAT HARI RAYA hehe...tahun ni rasanya banyak Mucik wat salah kat kengkawan 4 ali.. so mucik nak minta maaf la.. he3... secara amnya mucik nak minta maaf kot2 mucik slalu bajet bagos tambah2 dlam kelas kimia.. plus sbb mucik slalu dok hingar dalam klas.. dok kacau org len nk blajaq pa suma... secara khasnya plak Jeng3*:-

--> Nabeel,Ppah,Ikmal,Ara
nabeel n the gang, aq nak minx maaf sbb slalu dok krek,krek,krek~ dalam kelas... nabeel aq nak minta maaf gak kot kalau time ang nak jwb soalan kimia lam makmal aq slalu potong ckap hang heheh... sorry..

-->Wafa
wafa... kat hang nak minta maaf sebab dari awal tahun hang minta aq ajaq kimia sampai la x ajaq2 pown lagi hehe... kalau ada time aq ajaq len kali taw....

-->Ikrimah
ikrimah sorry dok panggil hang budak jhat pa suma.. hehe xpa kita geng noh... memba2... lagi satu kot aq dok tibai hang dengan pembaris panjang aq tu pun kira maaf la noh haha

-->syamim
we are down to the boy who sit next to me haha.. syamim sorry la dok paksa hg pakai spek... bukan pa, nak bg sng kat hang jugak... nh dlam klas fizik derek kna p dpan... lagi satu sbb slalu kata kat hang dengan sal (walaupun kebenaran) haha... sorry...

-->Mira D,Wahidah
kat hampa dua pun nak minta maaf gak kot2 time musyrif dgan syamim dok "gaduh"(kami gadoh olok2 ja taw) hampa dua ada trasa.. ye lah kami kan kalau gadoh mcam2 kami kaitkan smpai hampa dua pun terlibat jgak...

-->SAMANS
nh khusus untuk anggota SAMANS, kot2 aq ada wat salah.. kat sukri ka or aziman n naufal... aizat sah2 aq kna minta maaf byk2(siap unfren aq dkat setaon tahun lpas sbb marah dekat aq) kot2 aq dok anti-korea smpai hg trasa.. pa2pun aq still anti taw haha

-->Aishah
dkat Aishah pun nak kena minta maaf jgak sbb dok wat aishah marah lam fb.. sorry la k aishah.. jgan marah2 sentiasa senyum taw...

k lah rasanya yg tu ja kot yg dan sbb da lewat mlam dah nh he3.. yang mucik xsbut tuh bkan x igt kat hampa cuma xdan... pa2 pun SELAMAT HARI RAYA minta maaf kot ada wat salah.. Asif~.. Sorry~.. err mianhaeyo(ntah btoi ka tak) k SALAM...

Ikhlas daripada MUCIK(MUSYRIF)

4 comments:

rEmp_!t jaLaNaN =) said...

aq apa??? hehe

Mucikperlis musyrif said...

Minx maaf la kot dok kata krek krek krek tuh hg trasa... :)

salwani said...

walaupun kebenaran?? cesh,, xbleyh blah

Mucikperlis musyrif said...

haha sabo je la sal... kitorang mmg slalu mlawak

Post a Comment

Hokage Dakwah © 2008 Template by:
SkinCorner